Verzending, Levering & Installatie

Nadat uw bestelling afgerond is, worden de goederen verzonden.
Afhankelijk van uw type bestelling, hanteren wij verschillende verzendwijzen.
Hieronder hebben wij ze voor u op een rijtje gezet. 

1. Pakketten tot 20 kg

Wanneer de bestelling in totaal maximaal 20 kg weegt, worden de goederen direct vanuit ons magazijn verzonden met BPOST. U ontvangt via de e-mail een track en trace link zodat u de zending zelf kunt volgen.
Bij aflevering van de bestelling, is het plaatsen van een handtekening verplicht. De verwachte levertermijn is dan 1 tot 2 werkdagen.

Indien het artikel niet op voorraad blijkt te zijn brengen we u hiervan snel mogelijk op hoogte met de verwachte levertermijnen.

 

2. Verzending vanuit de fabrikant/importeur of groot formaat, waaronder Interactieve schermen.

Wanneer producten van uw bestelling niet in ons magazijn op voorraad zouden zijn, zullen deze direct verzonden worden van bij de fabrikant. Gezien dit proces afwijkt van ons standaard proces kan het iets meer tijd kosten alvorens de bestelling bij u wordt afgeleverd.

Ter indicatie:

CTOUCH Interactieve producten (indien niet aanwezig in onze lokale voorraad), hebben een gemiddelde levertermijn van gemiddeld 1 tot maximaal 2 weken.

CLEVERTOUCH interactieve producten (indien niet aanwezig in onze lokale voorraad), hebben een levertermijn van gemiddeld 2 tot maximaal 4 weken.

Indien het bestelde artikel niet beschikbaar in onze lokale stock zal deze voor u meteen besteld worden bij de desbetreffende fabrikant. De bovenstaande levertermijn wordt bepaald door de fabrikant.
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Leveringen van interactieve schermen zijn uit veiligheid steeds palet (drempel/ gelijkvloers) leveringen. De transporteur zal deze binnen leveren indien er met de palet binnen gereden kan worden. Anders zal deze palet noodgedwongen buiten geplaatst moeten worden. Wanneer u kiest voor een bestelling met installatie zal de levering door ons installatie team natuurlijk op de juiste plaats of verdieping geplaatst worden.

 

3. Bestelling inclusief installatie en of opleiding

Wanneer u voor een bestelling inclusief installatie en service kiest, zijn er twee keuze mogelijkheden.

De eerste mogelijkheid is dat ons team van techniekers uw bestelling meeneemt wanneer de installatie wordt uitgevoerd.

De andere mogelijkheid is dat de producten al eerder bij u op locatie wordt afgeleverd (paletvracht).

Wanneer u kiest voor een bestelling inclusief installatie (en of opleiding), overleggen wij altijd van te voren met U welke optie het meest geschikt lijkt.

4. Retourrecht

Binnen een periode van 14 kalenderdagen na ontvangst van je online bestelling, kan je deze als particulier zonder opgave van reden aan ons retourneren. 

Bij aankopen die worden gedaan in naam van een bedrijf is het retourrecht niet van toepassing. In uitzonderlijke gevallen kan door ons worden beslist om hierop als gunstmaatregel een uitzondering te maken. Dit kan echter in geen geval worden afgedwongen.

De verzendkosten voor de levering van je bestelling kunnen in het kader van een retournering onder retourrecht worden terugbetaald. Hou er echter rekening mee dat enkel de kosten van de goedkoopst mogelijke verzendoptie worden terugbetaald.

De retourzending is voor rekening en risico van de klant. Dit houdt in dat je zelf moet voorzien in een stevige verpakking en de gemaakte transportkosten voor jouw rekening zijn, ook in het geval van weigering aan de deur.

In geval van een volledige of gedeeltelijke terugbetaling, wordt deze door ons overgemaakt binnen de 14 kalenderdagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen.

Opgelet! Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. Afhankelijk van de staat van het product, is het mogelijk dat niet het volledige bedrag zal worden terugbetaald.

Opgelet! Onderstaande producten komen omwille van hun aard niet in aanmerking voor retourrecht:

  • Producten van groot formaat (Interactieve schermen, onderstellen, muurliften)

  • Software waarvan de verzegeling is verbroken of die digitaal wordt geleverd

  • Hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken (o.a. reinigings-producten, …)

  • Cadeau- en tegoedbonnen

  • Gemaakte leverings-, installatie- en servicekosten

 


 

Let op: Wij raden u aan de zending bij aankomst altijd goed te controleren. Wanneer u tekent en er achteraf toch schade blijkt te zijn, dan kunnen de kosten niet meer verhaald worden bij de transporteur.

Indien je bij de aflevering reeds kan zien dat de bestelling beschadigd is of tekortkoming heeft, kan je de ontvangst hiervan weigeren. In dit geval komt de bestelling automatisch naar ons terug. Om de bestelling snel opnieuw te kunnen verzenden, kan je ons hiervan meteen op de hoogte brengen.

Indien je de beschadiging of tekortkoming pas opmerkt nadat je deze in ontvangst hebt genomen, raden we aan om onmiddellijk foto’s te nemen van de schade aan de verzendverpakking en de producten en ons deze zo snel mogelijk te bezorgen.

Opgelet! Transportschade en/of kwalitatieve tekortkomingen dienen aan ons te worden gemeld binnen de 48 uur nadat de levering heeft plaatsgevonden. Daarna is dit niet meer mogelijk.

 

Heeft u vragen over een zending of een speciale wens?
U kunt via e-mail info@interactivetouch.be contact met ons opnemen.
Onze specialisten helpen u graag verder.